Propagace na sociálních sítích
Sociální sítě v České republice
Mezi nejvyužívanější sociální sítě v ČR patří především Facebook, Youtube a Instagram. Kvalitní reklama na těchto sítích tak osloví během krátké doby velký počet lidí, což v konečném důsledku zvýší návštěvnost Vašich webových stránek a může navýšit počet objednávek/zakázek a tedy i Váš zisk.
Podle statistik je u nás stále nejvíce využívanou sociální sítí Facebook. Nabízím vám pomoc s vytvořením firemního účtu na Facebooku a Facebook Business Manageru, jejich nastavením, se získáváním nových fanoušků, vytvářením příspěvků, událostí a anket.
Facebookové reklamy lze též zacílit na určitý okruh uživatelů např. podle demografických údajů (věk, pohlaví, vzdělání, rodinný stav, zaměstnání, atd.), zájmů či nákupního chování.
Lze vložit i vygenerovaný Facebook pixel do Vašeho webu a sledovat tak návštěvníky, dohledávat je na Facebooku a zacílit na ně reklamu na Vaše produkty/služby (tzv. remarketing).
Youtube
V případě, že máte k dispozici propagační firemní videa například k nějakému produktu, jeho výrobě, návod k jeho použití nebo také informační videa k poskytovaným službám, určitě doporučuji využít videoreklamy na Youtube. Tato videa mohou sloužit i jako doplněk k firemním blogům.
Pomohu Vám se zřízením Youtube kanálu a jeho nastavením, zveřejňováním videí a získáváním nových příznivců. Kanál na Youtube mohu propojit i s Google Ads a vytvořit seznamy diváků videí, na které lze potom zacílit remarketing. Divákům, kteří již přišli do kontaktu s Vaší videoreklamou se tak na Youtube budou zobrazovat Vaše další videoreklamy nebo bannery. A to nikdy nemuseli být přímo na Vašich webových stránkách.
Instagram funguje trochu jinak než již zmiňovaný Facebook, především při založení firemního účtu, kdy je nejprve nutné založit si účet osobní. Také bude potřeba již mít založený účet na Facebooku a na Facebook Business Manager. Instagram je efektivní využít v případě videoreklam, fotoreklam nebo také Insta Stories (příběhů).